reklama

2.level slovenskej červenej repy, aneb krv na scene.

Setci sa dereme na povrch, enem jak ta slovenska repa cervena. Setci enem osobnosci velike.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mame to skratka v genoch, prezentuvat seba sameho a smeruvat k slnku a mozno aj dalej ke hvezdam. Presne jako repa cervena.

Nekdo to ma tazse, enem lebo ma v ruke ryl a enem druhy zasa mozno lahse lebo ma co ja vim v ruke snad aj mikrofon. Tuzba sak ostava...Byt veliky a byt osobnosc.

Jeden ma batl na podiu a jeden ma batl na roly...Jedni sa hadzu se slovami, udziraju, kopu, scicuju, do z keho a ti druhi zas z repu sa hadzu ked su osprosceni od roboty uz. Tak z cisteho nerozumu a vramci odtrhnutaaa sa z retaze, jedni farby na scenu a druhi zas repu na scenu...A mnohi si myslaaaa ze to krv na scene a to len farby a cervena repa na scene...A nakonec setci zasa upadnu do velikych osobnosci...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujem repu.

PS> http://romankral.blog.sme.sk/c/82041/Ja-rylujem-iba-s-mojim-rylom-a-kemu-sa-neluby-nech-ide-do.html

Roman Král

Roman Král

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som z väčšej časti zložený z vody. Zoznam autorových rubrík:  Milujem personalistovMilujem HIP HOPSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu