reklama

Moje detské filmové a rozprávkové traumy...

a to čo ma z nich liečilo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Číslo jedna:

Veronika. Rozprávkový vianočný muzikál. Pocity absurdity, samoty, zavrhnutia. Dodnes spievam melodiu, ktora mi stale zneje dostatocne psycho...

Číslo dva:

Traja chrobáci. Pominutelnosť, pocity absurdity, najma pri obrovských kulisách a komunikacii hatlaninou. Strach zo smrti.

Číslo tri:

Nosferatu. Strach zo vsetkeho. Bojim sa ist napit do kuchyne. WC v noci nehrozi. Pod postelou urcite niekto je. Minimalne neaka ruka, co ma tam stiahne.

To co ma z toho liecilo:

1.Psicek Rex

2.Bud Spencer a Terence Hill. Euforia, chut zit, optimizmus.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Lolek a Bolek. Sobotnajsie a nedelne rana. Pri tomto si deti oddychli.

4. Matko a Kubko. Nezabudnutelna hudba.

5.Krtko.Toto male submisivne cudo musel mat rad kazdy...Ked som v osmych rokoch videl prvy krat zabiteho krtka predstavoval som si ako zanechal po sebe v zemi trenirky a kufricek s hrackami.

Roman Král

Roman Král

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som z väčšej časti zložený z vody. Zoznam autorových rubrík:  Milujem personalistovMilujem HIP HOPSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu